Einai ontos etsi/??

Mario Saturno blade at teilam.gr
Sun Jul 4 00:51:37 EEST 2004

Iakwbos Triantafillou wrote:

> Exei ginei. To ext3 kai to reiser to kanoun (gia ligo omws) outperform
> me to xfs na einai ligo pio pisw. Tha prospathisw na brw to url.

to reiser4 to dokimasa prosfata, mou edwse tin entipwsi oti oi ATA mou
ginane SATA jafnika. Einai ipervolika grigoro.

> True. Einai arketa palio basika ap oti katalaba mias kai milaei gia
> future release tou 2.4 kai POLLA pragmata exoun allaksei toso sto linux
> oso kai sto fbsd 5.x

Auto den to proseja, kati allo pou proseja omws einai oti vazei sto idio
epipedo ta applications pou yparxoune gia linux me auta pou yparxonue
gia freebsd. Mia volta apo freshmeat that mas pisi oti den einai akrivws
etsi.

> H Porsche Carrera GT. Easy :-}

Easy? Prwta apola.. einai germaniko autokinito!!! Oi germanoi yparxoune
gia na trwne tin skoni ton Italon... :>
Den sigrino germanika autokinita me italika, einai parologo.. :>

> Paromoia syggritika einai available sto web, kapoia apo ta opoia arketa
> pio prosfata kai arketa pio analytika. Sto teleytaio pou eixa dei (linux
> 2.4 vs linux 2.6 vs Freebsd 4.x vs Freebsd 5.x vs Openbsd vs Netbsd) to
> linux 2.6 (paroti htan stis prwtes tou version) ekane gia ligo
> outperform to Freebsd 5.x sta pio polla pragmata. Megalh h anodos pantws
> tou fbsd meta to merge. Tha deiksei h synexeia.

To exw dei auto pou les, ta kalutera results ta eixe to NetBSD 2.0-pre :->

> Filika,
>
> I.T.

ps. Alithia poso "pistevete" sta benchmarks pou vlepte sto web?