Αδυναμία σύνδεσης με Netmod σε Suse9 Personal

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Thu Jul 1 20:14:36 EEST 2004

Εγκατέστησα με καθαρή εγκατάσταση το Suse 9 Personal και χωρίς να πειράξω
τίποτα άλλο προσπάθησα να συνδεθώ στο ιντερνετ με το Netmod -το οποίο
αναγνώρισε το Yast-. Το βασικότερο είναι ότι δεν έχει kppp και ενώ
προσπάθησα να το εγκαταστήσω χειροκίνητα με δύο τρόπους απέτυχα. 1. Το kppp
με tar μορφή δεν γινόταν compile γιατί κάποια header δεν υπήρχαν στην
library του Qt η ήταν ασύμβατα. 2. Σε μορφή rpm δεν με άφηνε να το
εγκαταστήσω γιατί δεν υπήρχε το usermode -δεν ξέρω γιατί το έγραφε αυτό-. Το
Kinternet έβγαζε λάθος με exit code 8 αν θυμάμαι καλά σχετικά με αδυναμία
επικοινωνίας με το Netmod. Κατέβασα και το xisp αλλά εκεί υπήρχαν άλλα
προβλήματα. Σαν απλός χρήστης μού έβγαζε στα log ότι δεν μπορεί να
χρησιμοποιήσει το pppd γιατί δεν είμαι root. Τρέχοντας το σαν root αφού
πάταγα το connect δεν γινόταν τίποτε και στο shell από το οποίο εκτέλεσα το
xisp έβγαζε σειρές ακατάληπτων χαρακτήρων.
Τι μπορώ να κάνω; Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να συνδεθώ -ας είναι και με
command prompt-.
Η σύνδεση είναι σειριακή με το Netmod στην com1 και όλα κυλούν ομαλά στα
Windows XP.

Υ.Γ. Έχω διαβάσει όλα τα manuals της Intracom χωρίς αποτέλασμα.