Mac OS X (was : laptop +os =>nomika-zitimata)

Karakoussis Apostolos ktolis at csd.auth.gr
Thu Jul 1 11:34:42 EEST 2004

On Jul 1, 2004, at 11:04 AM, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Καλώς ήλθατε στη φωλιά του λύκου κύριε ktolis!
Καλως σας βρήκα.. είμαι παθητικός παρατηρητής εδώ και πολύ καιρό αλλά
μετά από ανταλλαγή πυρών σε καθημερινή βάση με τον ricky, καθότι
γείτονες στον χώρο εργασίας, και με αφορμή την τελευταία αναφορά,
αποφάσισα να λύσω την σιωπή μου :)

> Το υστερόγραφο γιατί το άφησες έξω από το flamebait tag?
έχεις δίκιο.. νομίζω η καλύτερη λύση θα ήταν να βάλω το υστερόγραφο σε
2ο mail γιατί είναι ανεξάρτητο flamebait εκείνο ;)

-- ktolis