re

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Jul 1 02:20:06 EEST 2004

On Thu, 1 Jul 2004, Mario Saturno wrote:

> okay, alla stin periptwsh pou pame dikastirio kai o tipos pou ekane tin
> analisi tou ipologisti milisi gia encrypted stoixeia, pws metafrazete h
> katastasi?
> Exw to dikaioma na min katathesw enantiwn moy, h tha katigorithw
> automata gia apokripsei stoixeiwn, opote tha prepei na dosw to key?

 8elei psa3imo. Genikws exeis dikaiwma na mhn kata8eseis enantiwn sou,
alla yparxoun merikes e3aireseis. Apo oti blepw sto net, genika otan
prokeite gia criminal case mporeis se ka8e periptwsh na arnh8eis na
kata8eseis, alla otan prokeite gia civil case yparxoun kapoies periptwseis
pou den mporeis na arnh8eis kai e3artatai para poly apo thn xwra. px. sthn
agglia otan milame gia IP theft den mporeis na arnh8eis kata8esh (me ka8e
epifyla3h to lew bebaia ayto...).
 As psa3oun kai oi ypoloipoi mpas kai broun tipota. Xrhsima keywords einai
ta e3hs: Privilege Against Self Incrimination kai fifth amendment