Απο θεσσαλονίκη

Angelos Diamantakis lunatic at auth.gr
Thu Jan 29 13:11:55 EET 2004

καλησπερα.

αν και παρακολουθω αρκετους μηνες την λιστα αυτή για πληροφόρηση κλπ κλπ δεν
χρειάστηκε να γράψω για κάτι. Οχι πως όλα δουλέυουν καλα (αν δουλευουν) αλλα
ελυνα αποριες απο τις ερωτησεις αλλων. Προσφατα ομως προέκυψε ενα θεμα που με
προβληματισε για το αν ολοι αυτοι που συζητουν στο Mailing list βρισκονται και
ανταλάσσουν εμπειρίες, ιδεες, λογισμικο, κλπ κλπ και ως φυσικά προσωπα. Το
πρόβλημα (αν μπορείς να το πεις ετσι) είναι ότι θελοντας να φρεσκάρω την
γκαρνταρομπα μου (τις διανομες του linux) ο μονος δρομος ηταν καποια περιοδικα
και αναρωτιομουν αν υπηρχε κάτι άλλο που θα μ,πορουσα να κάνω. Τελικα χαριν στο
πολυτεχνειο (οπου ειμαι φοιτητης) και τα 10Mbps κατέβασα μερικα από τα
τελευταία Iso.  βεβαια η απορία μου παραμένει. τουλάχιστον για τους
θεσσαλονικοίς Linuxαδες. Παιδιά συναντίεστε κάπου? δυστυχώς στην informatica
ηρθα τελευταία μερα απογε'υμα και δεν μπορω να πω οτι αντιληφθηκα την παρουσία
των παιδιων. λοιπον?

αγγελος διαμαντακης
για επικοινωνια 6946902779

--