Iptables & FTP

Βασιλειου Σπυρος info at wirenet.gr
Wed Jan 28 11:09:42 EET 2004

Χαιρετε σε ολους/όλες,

Εδω και λιγες μέρες παιδεύομαι με το netfilter & iptables για
να κανω τι αλλο masquerade!
Εχω Slackware 9.1 me kernel 2.4.22.
Eχω 2 καρτες δικτυου και συνδεση ADSL me PPPoE.
Το script που εχω αναπτυξει μετά απο πολυ διαβασμα και με την βοηθεια
του webmin (ωραιο εργαλειο) ειναι το εξης.

iptables -P FORWARD DROP
iptables -A FORWARD -m state -i ppp0 -o eth0 --state RELATED,ESTABLISHED -j
ACCEPT
iptables -A FORWARD -m state -i ppp0 -o eth2 --state ESTABLISHED,RELATED -j
ACCEPT
iptables -A FORWARD -i eth0 -o ppp0 -j ACCEPT
iptables -A FORWARD -i eth2 -o ppp0 -j ACCEPT
iptables -A FORWARD -j LOG
iptables -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

Ολα δουλευουν μια χαρα, αλλα δεν μπορω να κανω ftp σε καποιο site
απο μηχάνημα πίσω απο το Linux.
Πχ αν παω στο FTP του ΕΜΠ παιρνω το παρακατω σφάλμα.

200 Type okay.
550 Data connection must go to same host as control connection.

Μπορει κάποιος να μου πει τι σφάλμα κάνω?

Ευχαριστω
Βασιλειου Σπύρος