SOLVED (Was Re: postfix + amavis για relay...)

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Tue Jan 27 08:06:33 EET 2004

Vasilis Vasaitis wrote:
>   Ναι, το ίδιο και με το exim. Μάλιστα έχω στήσει τέτοιου είδους mail
> proxy με το exim, χρησιμοποιώντας το πολύ καλό mailscanner [0], και
> δούλευε μια χαρά. Βέβαια στο μεταξύ οι λογαριασμοί των χρηστών
> μεταφέρθηκαν σε εκείνο το μηχάνημα και έγινε πλέον ο κεντρικός
> διακομιστής, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...

οκ, το βρήκα. Ήταν κρυμμένο πάρα πολύ καλά... 10 γραμμές πιο πάνω στο
config file... ;-)
Η επιλογή που έψαχνα ήταν relay_domains.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όχι, δεν θα βάλω sendmail, από εκεί έφυγα.
Αν απηυδήσω με postfix(που δεν το βλέπω), ίσως να δοκιμάσω και exim.

> [0] http://www.mailscanner.info/

Χρησιμοποιώ amavis εδω και αρκετό καιρό, χρόνια θα έλεγα. Που υπερέχει
το mailscanner; Έχουν πρακτικές διαφορές;

- Γιάννης Στοΐλης