postfix + amavis για relay...

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Jan 26 15:49:44 EET 2004

Καλησπέρα,
Θέλω να στήσω έναν mailserver σε postfix + amavis + spamassassin, που να
δέχετε τα e-mail από τον έξω κόσμο, και να τα προωθεί στον εσωτερικό
mailserver(αφου τα ξεδιαλύνει).
Το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν μπορώ ΚΑΙ να κόβω τα e-mails με
άγνωστο domain παραλήπτη, αλλά ΚΑΙ να προωθεί το postfix ότι δεν ξέρει
στον εσωτερικό mail server.
Αν του δηλώσω σε mydestination το δικό μου domain, νομίζει ότι το μύνημα
είναι τοπικό, και το παραδίδει στον τοπικό χρήστη. Και αν δεν τον βρεί,
το γυρνάει πίσω.
Αν δεν δηλώσω το domain μου, παραλαμβάνει οποιοδήποτε mail ευχαρίστως,
και το παραδίδει στον mailserver. Έτσι όμως μπορεί να παραλάβει mail για
domain που δεν χειρίζεται από την μία, δίνοντας έτσι ένα extra overhead,
και από την άλλη, ο εσωτερικός mailserver παραλαμβάνει μεν e-mails με
άγνωστο domain παραλήπτη, αλλά δεν τον νοιάζει, γιατί αυτός που του το
έδωσε είναι υπολογιστής στο ίδιο subnet με αυτόν, άρα και έχει υποχρέωση
να του το προωθήσει στο internet.

Με λίγα λόγια: θέλω να δουλέψουν ταυτόχρονα οι παραμέτροι relayhost και
mydestination.

Έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο; Ο λόγος που κάθομαι και κάνω κάτι
τέτοιο, είναι επειδή δεν μπορώ να αγγίξω τον εσωτερικό mailserver. Κάπου
είχα δει ένα τέτοια tutorial αλλά έφαγα το google και ακόμα δεν το βρήκα...

- Γιάννης Στοΐλης