RPM χωρίς να σταματά σε dependencies

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Mon Jan 26 10:51:14 EET 2004

At Mon, 26 Jan 2004 08:26:07 +0200,
Papadopoulos Giannis wrote:

> Καλημέρα,
>
> Έχω κάποια αρκετά RPMs σε ένα κατάλογο που θέλω να κάνουν update κάποια
> πραματάκια στο linux μου.
>
> Όταν κάνω rpm -U *.rpm τότε το rpm αρχικά ελέγχει για dependencies, με
> αποτέλεσμα έστω και ένα να μην μπορεί να γίνει update, να σταματά η
> διαδικασία.

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα του rpm. Αν υπάρχει ένα
dependency με κάτι άλλο η διαδικασία σταματά. Επιπλέον μπορεί να
υπάρχει dependency όχι με πακέτο (που είναι εύκολο να το βρεις και να
το κατεβάσεις ώστε να ικανοποιήσεις το dependency) αλλά με
συγκεκριμένο αρχείο που άντε να βρεις σε ποιο πακέτο υπάρχει αυτό. Δεν
γνωρίζω τρόπο αντιμετώπισης για αυτό το πρόβλημα. Πρόσφατα έκανα τη
μετάβαση στο Debian και εκεί το εργαλείο apt επιλύει τα dependencies
αυτόματα καταβάζοντας ότι χρειάζεται και εγκαθιστώντας το.
Το apt έχει μεταφερθεί και για rpm based συστήματα. Δεν το έχω
χρησιμοποιήσει καθόλου εγώ για rpm συστήματα αλλά το γνώρισα με το
debian (στο οποίο
αναπτύχθηκε) και είναι εντυπωσιακό. Από ότι καταλαβαίνω δίνονται
εργαλεία για να φτιάξεις ένα apt repository από rpm πακέτα πριν
μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις.
Σε αντίθετη περίπτωση θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους ότι χρειάζεται
scipt για να κάνεις αυτό που θες το οποίο θα κάνει συνεχόμενες κλήσεις
στο rpm.
Παραθέτω σχετικά links από μια γρήγορη google αναζήτηση.

http://apt4rpm.sourceforge.net/
http://apt-rpm.tuxfamily.org/
http://bazar.conectiva.com.br/~godoy/apt-howto/
http://apt.freshrpms.net/
http://www.distrowatch.com/dwres.php?resource=article-rpm (άρθρο με
κριτική στα κακά του rpm)

--
  Kostas Zorbadelos
  Currently at: Otenet IT Department
  mailto: kzorba at otenet.gr

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.