Re: RPM χωρίςνα σταματά σε dependencies

Tom Diamond thdiaman at uth.gr
Mon Jan 26 09:59:11 EET 2004

Αναφορά σε... Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr>:

> κάποια

> ναι, είναι η παράμετρος --nodeps.

Μπα, αν κατάλαβα καλά θέλει τα rpms με unresolved dependancies να _μην_
εγκαθίστανται και να εγκαθίστανται όλα τα άλλα.
Εγώ προσωπικά, φτιάχνω ένα κατάλογο notUsed, βάζω εκεί μέσα (χειροκίνητα) όλα
τα "χαζά" rpm και συνεχίζω με rpm -U *.rpm
Σίγουρα όμως θα γίνεται εύκολα με κάποιο script. Ξεσκόνισε τις γνώσεις σου στο
bash ;-)

Tom.

----
Klein bottle for sale... inquire within.