linuxhelp irc channel

basilis bts at the.forthnet.gr
Mon Jan 26 01:08:42 EET 2004

Hello John,

Sunday, January 25, 2004, 8:13:13 PM, you wrote:

> [...]

JTNtL> Oxi filaraki, kaneis lathos edo, to na rotas "an prepei na rotiseis" einai
JTNtL> spatali xronou gia olous. kaneis den proekeite na sou apantisei se tetoio
JTNtL> erotima.

   Όχι  φιλαράκι,  εσύ  κάνεις λάθος. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να
απαντήσει σε κανέναν. Κανείς όμως δεν είναι σωστό να βρίζει κανέναν με
το καλημέρα!

   Εν  πάσει  περιπτώσει,  είμαι off topic του κερατά, όπως επίσης και
όλο το thread που άνοιξα. Ζητώ συγνώμη από τους υπόλοιπους, και από τη
μεριά μου κλείνει εδώ.

--

Best regards,
Basilis (aka tsapi)