boot over the network

Βασιλειου Σπυρος info at wirenet.gr
Mon Jan 26 00:31:27 EET 2004

>    Ναι,  θα  μπορούσε  να τρέχει μόνο πολύ απλά πράγματα: απλά θέλω να
> σηκώσω  τα  interfaces,  να έχω iptables (για firewall, nat κτλ), ospf
> (quagga), ssh, ίσως dns..

Αστο, αμα θες τοσα τοτε σιγουρα το δευτερο link se καλυπτει και εχει
και λυσει για debian.

> ιδέα,  γιατί  πάλι θα είχα περιορισμούς χώρου. Οπότε σκέφτηκα ότι αφού
> έχω το λινουξόκουτο στο σπίτι με έναν άδειο μεγάλο δίσκο, γιατί να μην
> χρησιμοποιώ τον δίσκο του για να μπουτάρω το μηχάνημα της ταράτσας?

Σωστος!  Και με μεγαλη λυπη μου λεω οτι το Linux Router Project is dead!
Ειχα καιρο να δω την σελιδα. Κριμα και ηταν πολυ καλη κινηση.

Αντε τωρα λινουξια μονο για σερβερ!
Θα μας φαει η Cisco ολους!

Φιλικα
Βασιλειου Σπυρος