linuxhelp irc channel

basilis bts at the.forthnet.gr
Sun Jan 25 16:02:51 EET 2004

Hello linux-greek-users,

   Από  την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα με το linux είχα να λέω για το
πόσα  resources κυκλοφορούν στο ίντερνετ και για το καταπληκτικό κλίμα
αλληλοβοήθειας  που  υπάρχει, ακόμα και αναφορικά με ερωτήσεις trivial
ίσως  και  χιλιοειπωμένες.  Και  από  τη  mailing  list  αυτή  έχω τις
καλύτερες  των  εντυπώσεων, τόσο για το κλίμα που επικρατεί όσο και το
πνεύμα  αλληλοβοήθειας  που επικρατεί, ακόμα και προς τους καινούριους
του χώρου.

   Τις τελευταίες μέρες ψάχνω να βγάλω άκρη με booting πάνω από δίκτυο
(όπως  θα προσέξατε και από ένα μήνυμα που έστειλα). Στα πλαίσια αυτής
της  αναζήτησης και για γρηγορότερο feedback μπήκα και στο irc channel
#linuxhelp

   Μου  έπεσαν τα μαλλιά! Τα τυπάκια εκεί μέσα, ούτε λίγο ούτε πολύ με
έβρισαν  πατόκορφα,  γιατί  έκανα  την  παγκόσμια πρωτοτυπία να ρωτήσω
(προσπαθώντας να είμαι ευγενής γαρ) αν κανείς ασχολήθηκε και ξέρει για
network boot! Έπρεπε, μου είπαν πριν μου πουν να σαλτάρω να γαμηθώ, να
κάνω  απευθείας  την  ερώτηση  (χωρίς  να  κάνω  εισαγωγικά  του  στυλ
"ασχολήθηκε  κανείς με..") - μου είπαν ότι εγώ έχω το πρόβλημα και άρα
αν  μου  αρέσει  η συμπεριφορά τους - αν δεν μου αρέσει τον πούλο! Όλα
αυτά μέσα σε ένα λεπτό, μέσα σε 5 γραμμές κειμένου.

   Πραγματικά  μου  έπεσαν τα μαλλιά! Ξέρω και καταλαβαίνω πόσο βαρετό
για  κάποιον  expert  είναι,  να  ακούει  ερωτήσεις χιλιοειπωμένες και
πιθανώς  ιδιαίτερα trivial. Αλλά δεν χρωστάει επ ουδενί κάποιος τρίτος
(σαν  την  αφεντιά  μου)  να  ακούει τα μπινελίκια του, πριν καλά καλά
κάνει  μια  ευγενική  ερώτηση!  Και σε τελική ανάλυση, όλα αυτά σε ένα
κανάλι   που   ονομάζεται  linuxhelp  και  θεωρητικά  κατοικείται  από
ανθρώπους που ενδιαφέρονται και θέλουν να διαδοθεί το λίνουξ.

   Γιατί  σας τα λέω όλα αυτά? Γιατί φαντάζομαι ότι σας ενδιαφέρουν ως
οργανωμένη  κοινότητα  του  λίνουξ,  και σε τελική ανάλυση γιατί κάπου
πρέπει να το πω.. ;-)

   Τι να πω: πραγματικά μου έπεσαν τα μαλλιά.. ;-( Μπράβο τους!

-- Best regards,

basilis (aka tsapi) mailto:bts at NOSPAMthe.forthnet.gr