ena paramythi gia to Xserver

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sun Jan 25 04:50:01 EET 2004

Alaios wrote:
> Kalispera......perigrafo ti exo katalabei gia to Xserver kai diorthonete
> sta lathi mou.
> Etsi exo skeftei ta pragmata kai kapote to eixa dei se ena lan na
> trexoun ola ta pc to diko tous kde to opoio tous to edine enas server.
> Prospatho na to kano na doulepsei alla den exo idea pragmatika :(
> Exo kataferei na syndeomai kai na blepo grafiko periballon tou server me
> tis devices toy server, me tin entoli X -query 192.168.mpla.mpla alla
> den thelo ayto opos katalabainete.
> Kai roto mporo na katafero kati tetoio i oxi? Pou na psakso ti na
> [...]

Apo ta liga pou exw egw katalabei sxetika me to th einai kai th den
einai enas X server.... nomizw..... oti...... ayto pou 8es diladi na
trexeis to GUI opos einai ston client sou mazi me ta programata tou
xrisimopoiontas thn isxh tou server sou kai na emfanizeis to apotelesma
sthn o8onh tou client xmmmmmm ginete kai den ginete taytoxrona. 8a
egrafa den ginete.. alla mou eir8e mia analamph molis twra. 8-) O logos
pou 8a elega oxi einai oti mou fenete (kai edw mporei na ekana la8os)
oti o Xserver (to programa pou sxediazei ths grames sthn o8onh) trexei
sthn meria tou client sou (tou mikrou se dinatotites ypologisth sou..)

Isos na katafereis ayto pou 8es an.... doulepseis opos 8a doulebes me
enan diskless systima. Kati san ayto pou zita o basilhs sto erwtima tou
boot "over the network". Isos bebea 8a prepei na metakomiseis ton disko
tou client sou ston server sou alla ayto posos se niazei pistebw. 8-)

Opote... grigora sta how to gia diskless PC ki esy.. 8-)
Alla pali den eimai sigouros oti 8a katafereis akribos ayto pou 8es
akribos.