Kernel 2.6.1 se Mandrake 9.1

stpanag stpanag at otenet.gr
Sun Jan 25 00:12:14 EET 2004

    Παιδιά καλησπέρα

Είμαι σχετικά καινoύργιος στο χώρο του linux.Τρέχω σε 2 μηχανήματα το
Mandrake 9.1 με τον 2.4.21-0.13mdk και προσπάθησα να εγκαταστήσω τον
2.6.1 από tar.bzip2.Το αποτέλεσμα είναι ότι ο πυρήνας ξεκινά κανονικά
αλλά δεν φορτώνει modules.To μήνυμα στο syslog είναι "No modules symbols
loaded -kernel modules not enabled".Το .config το έφτιαξα με το xconfig
και εχω τσεκάρει τις επιλογές που αναφέρονται στην ενεργοποίηση των
modules.Επίσης έχω εγκατεστημένο και το πακέτο
module-init-tools-0.9.9-1mdk που είναι απαραίτητο γιά το φόρτωμα των
modules στον 2.6.Τέλος τα modules υπάρχουν και μπορώ να τα φορτώσω με
modprobe.To ίδιο ακριβώς συμβαίνει καί στα δύο μηχανήματα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων γιά οποιαδήποτε βοήθεια
Παναγιωτόπουλος Σταύρος
Καλαμάτα
stpanag at otenet.gr