C problem...se megethos domhs

V13 v13 at priest.com
Sat Jan 24 22:36:12 EET 2004

On Saturday 24 January 2004 22:18, John Tsiombikas (Nuclear / the Lab) wrote:

> tora den katalabes ontos ti eipa i exeis oreksi gia koubenta?
> einai eleino na kaneis memory dump se arxeio, kai profanos mi efarmosimo se
> polles periptoseis (px an to structure sou exei pointers, dynamically
> allocated members klp), pio anthropini methodos einai na organoseis ena
> file structure analoga me ta dedomena sou kai na exeis mia synartisi pou
> diabazei apo to arxeio, kai mia na grafei sto arxeio.

Basika, yparxoyn 2 tropoy na grapseis dedomena se arxeio me portable tropo
(portable == na perneis to arxeio me ta data se ena allo systhma kai na
doylevei):

a) text
b) byte-byte, kathorizontas esy to endianess

To b (pleon) thoreitai ena apo ta xeirotera eidh mazoxismoy (ektos an
prokeitai gia megalo ogko dedomenon, opoy kai pali einai mazoxismos ektos kai
an grafeis kapoia dikia soy bash dedomenon)...

> -- Nuclear / the Lab --
<<V13>>