C problem...se megethos domhs

John Tsiombikas (Nuclear / the Lab) nuclear at siggraph.org
Sat Jan 24 19:30:11 EET 2004

Aggelos Economopoulos wrote:
> ii) uparxei to option '-fpack-struct' (or something), alla epeidh ta perissotera programmata 8eloun apla na einai packed ta structs pou grafontai/diabazontai sto disko/diktuo, uparxei to
>
> struct a {
> 	char c;
> 	int i;
> } __attribute__((packed));

Alla bebea afou to anothen den einai C, kalo tha einai an se endiaferei to
portability tou kodika (kathos kai to readability) kati tetoia na min ta
xrisimopoieis.

Kai genikos anti na kaneis dump ena struct sto disko, einai poly kalyteri idea
na organoseis kapos ena fileformat. opote to packing ton structs kai alla tetoia
den einai kan issue.

-- Nuclear / the Lab --