spamming the lists kai emeis dne kanoume tipota!!

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Fri Jan 23 22:02:08 EET 2004

* Giannis Stoilis <giannis at stoilis.gr> [2004-01-23 21:25]:
> Έχω την εντύπωση ότι εφόσον θέλουμε το newsgroup feed, δεν είναι
> δυνατόν να γίνει αυτό που προτάθηκε, δηλαδή post μόνο από γραμμένα
> μέλη.

Ακόμα και να μην υπήρχε το newsgroup, είναι βολικό για κάποιους να
παρακολουθούν τη λίστα από τα αρχεία της (στο http://lists.hellug.gr/)
και παρόλα αυτά να μπορούν να γράφουν. Μια λύση για να γίνεται αυτό,
χωρίς να μπορούν να στείλουν spam, αλλά και χωρίς να επιβαρύνεται ο
λίσταρχος για να εγκρίνει τα μηνύματα, είναι όταν στέλνει κάποιος μήνυμα
στη λίστα χωρίς να είναι γραμμένος, να του έρχεται ένα μήνυμα που να του
λέει πώς να γραφτεί σε κατάσταση nomail, δηλ. να είναι γραμμένος χωρίς
να του έρχονται τα μηνύματα. Αυτό είναι βολικό και γι' αυτούς που
λαμβάνουν τη λίστα σε κάποια διεύθυνση αλλά για κάποιο λόγο θέλουν να
στείλουν μήνυμα με άλλη διεύθυνση στο From:.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr