Κοπή πίτας συλλόγου

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Jan 23 20:10:18 EET 2004

Καταρχήν, καλύτερα να κρατήσεις αυτά που έχεις να πεις για την
συνάντηση. Δεν μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση μέσω mailing list.

Panayotis Katsaloulis wrote:
> Nai, alla ka9e fora pali to xeri sthn tseph bazoyme...

Το χέρι το βάζουμε στην τσέπη επειδή δεν έχουμε αρκετά μέλη. Θα σας πω
του λόγους από κοντά.

> Kai 9a ta fame se kafeteries;
> Xmmm, kalh idea.

Όπως είπα, η έννοια της καφετέριας θέλω να φύγει από τον σύλλογο. Μπορεί;

> Proxeirothta;
> Swsta, eprepe na pame sto Grand Bretagne.

Βασικά, ναι. Πολύ θα σε χαλούσε; Και αν καλούσαμε και μερικούς
δημοσιογράφους, τόσο άσχημο θα ήταν;

> Ti problhma exeis na pame se ena a3ioprepes
> zaxoroplasteio/kafeteria/whatever;

Έχω πρόβλημα να κάνουμε άλλη μια συνάντηση πρόχειρη.

> Egw diafwnw pantws me thn olh fash. An 9elete na mas piasete apo to ayti
> na mas pate ekei, OK. 9a er9w. Apla omws diafwnw.

Κανέναν δεν πιάνουμε από το αυτί, ούτε πρόκειτε να παρακαλέσουμε
κανέναν. Όποιος δεν θέλει, μην σώσει και έρθει ποτέ.

- Γιάννης Στοΐλης