Κοπή πίτας συλλόγου

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Jan 23 14:10:53 EET 2004

Panayotis Katsaloulis wrote:
> Xmmm, poso 9a kostisei;
> Anarwtiemai... ta 3enodoxeia einai gia megales de3iwseis, enw emeis pote
> den mazeyomaste tosa polla atoma.
> Mhpws anti na plhrwnoyme 3enodoxeia, pame kapoy pio normal opote menoyn
> kai ta lefta sto syllogo;

- Έχουμε λεφτά.
- Δεν ξοδεύουμε λεφτά για τίποτα, οπότε γιατί να κάθονται;
- Πρέπει να ξεφύγουμε επιτέλους από την προχειρότητα του στυλ
καφετέρια-σαντουιτσάδικο. Πως να μαζέψουμε περισσότερο κόσμο, όταν
παραμένομε απλά μια φοιτιτική παρέα;

Τέλος, θα ήθελα να καλέσω σε αυτήν την συνάντηση οποιονδήποτε
ενδιαφέρετε για την πορεία του Linux στην χώρα, και θέλει να συμμετάσχει
με οποιοδήποτε τρόπο. Το ότι μερικοί από εμάς είμαστε εκτός Αθήνα θα
πρέπει να το παραβλέψουμε. Εγώ θα κατέβω Αθήνα και καλά θα κάνετε, αν
είναι δυνατόν, να έρθετε και άλλοι από άλλες πόλεις. Θα συζητηθούν
ορισμένα πολύ σημαντικά πράγματα, με τα οποία ασχολείτε το ΔΣ εδώ και καιρό.

Φιλικά
- Γιάννης Στοΐλης

ΥΓ: Και μετά, πάμε για ρετσίνες αν θέλετε. Αλλά μια συνάντηση σοβαρή
τουλάχιστον, πρέπει να την κάνουμε.