sata kai suse

Nektarios A. Kteniadakis nekten at linux.gr
Fri Jan 23 11:12:57 EET 2004

Δεν ξέρω τί γίνετα με το SuSE αλλά εμένα μου συνέβει
το εξής: Το Mandrake 9.2 είδε κατά την εγκατάσταση
τους 2 SATA που είχα πάνω στον Promise controller
κανονικότατα ώς sda και sdb, και έτσι και έμεινε.
 Σε προηγούμενη προσπάθεια εγκατάστασης του ενός ώς ide τον είδε ώς hda
και στην συνέχεια τοποθέτησης του ώς SATA ενώ τον έβλεπε ξανά ώς sda
αρνιόταν να προχωρήσει παρακάτω.
 Ίσως περισσότερες πληροφορίες σχετικά με πόσους
δίσκους έχεις και τί, πάνω σε ποιούς controllers  κάθονται, και άν έχεις
κάποιο Raid, ίσως να βοηθούσε παραπάνω.
--
Nektarios A. Kteniadakis, MD,
Department of Anesthesiology