PixelView Porolnk PlayTV PRO

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Jan 23 08:24:44 EET 2004

Στην σελίδα του lirc (http://www.lirc.org/) μπορείς να δεις ότι η κάρτα
σου υποστηρίζεται. Πρέπει να υπάρχει έτοιμο template κάπου εκει μέσα,
δες τα περιεχόμενα του πακέτου που έχεις εγκαταστήσει. Στην χειρότερη
περίπτωση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το irrecord για να δεις αν
πράγματι παραλαμβάνει το σήμα από το τηλεκοντρόλ και να φτιάξεις
manually το configuration. Εγώ είχα κάνει το τηλεκοντρόλ μου να κλείνει
τον υπολογιστή με τα κατάλληλα πλήκτρα... Επίσης, επιβεβαίωση ότι έχει
μπαταρίες... Χαζό, το ξέρω, αλλά την πάτησα έτσι...

- Γιάννης