PixelView Porolnk PlayTV PRO

eidimon atolmid at vivodinet.gr
Fri Jan 23 06:36:57 EET 2004

On Thu, 2004-01-22 at 17:35, Marios Geo wrote:
> Χαιρετώ την λίστα
> Έχω στο PC μου την PixelView Porolnk PlayTV PRO, και την έχω ρυθμίσει σωστά
> ώστε να παίζει και ράδιο και τηλεόραση. Αλλά δεν μπορώ να κάνω το remote
> control να παίξει. Ο δαίμονας lircd τρέχει, αλλά δεν έχω το .conf
>  αρχείο και δεν ξέρω τι configuration να βάλω. Τα man pages δεν λένε τίποτα.
> Έχει ασχοληθεί κανένας?
> Ευχαριστώ

ego pali me tin idia karta,de mporo na allakso kanalia,klp.gia radiofono
de to sizitao...exo ena disko me xp kai ena me suse 9.0.oti kanali
evlepa otan doyleva sta xp,mono afto mporo na do sto suse.gia na allakso
kanali,prepei na pao sta xp,na allakso to kanali,kai meta na
ksanaksekiniso to linux.mia fora poy sta xp akoyga radio,to kwintv de
moy edeixne katholoy eikona,alla akoyga mono ton ixo toy stathmoy poy
imoyna syntonismenos sta xp.tora giati symvainei afto,idea den
exo.ypotithetai pantos oti tin exo kanei kanonika configure apo to yast