mbr erothsh

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Fri Jan 23 03:30:23 EET 2004

Harris Kosmidhs wrote:
> Exo mia erothsh sxetika me to MBR tou diskou.
> Meta tis giortes xtupaei kai o diskos me ta XP! Den 3ero ti akribos epa8e
> pantos
> ton disko apo live linux cd ton kano mount kanonika kai blepo ta arxeia
> tou. Phga na tou
> peraso XP pali, tipote (error loading operating system bgazei). Bazo
> slackware,
> pernao to lilo kanonika kai sto boot mou bgazei LI (apo to LILO) kai
> kollaei.

Kati paromio mou ekane prin arketes meres o 36aris IBM SCSI diskos pou
eixa to litourgiko sto 8irio. Ena oreo proi anija to monitor mou kai....
kolimeno to mixanima. (meta apo liges mono meres sinexous litourgias).
Lew den bariese as kanw reset... Ektote o controler anafere oti einai
sindemenos men alla den einai etimos. Sta dedomena eixa prosbash meso
enos knopix CD pou eixa ekinh thn wra proxiro kai ta metefera opos eitan
se ena 80ari pou exw apo totes gia to litourgiko kai mexri thn agora neou.

Otan tou ekana scan gia bad sectors apo to SCSI BIOS tou controler eixa
se ena mono simio bad sector. Den dokimasa na kanw format apo ekei mpas
kai strosei giati ei8ela na telionw ekinh thn wra.

An kapoios pistebei oti exei kapoia idea sxetika me to th pa8ame kai oi
dyo (pistebw to idio me emena epa8es ki esy) parakalite na enimerosei
8-) 8a mas sosei. 8-)

Kai mias kai to efere h koubenta.. Gia dokimase kanena format (oxi apo
dos... me to utiliti tou kataskebasth tou diskou mpas kai ginei
tipota..... (egw prepei na parw deytero controler giati den exw skopo na
janakanw boot gia thn wra.. kai kanei poly wra to rimadi na kanei boot).

Sidhropoylos A8anasios
msx