vim: default keymap για κάθε buffer.

Fanurgakis Manolis mfano at freemail.gr
Fri Jan 16 20:38:47 EET 2004

Έχοντας στο ~/.vimrc την παρακάτω:

set keymap=greek_iso_8859-7

μπορώ να κάνω χρήση των ευκολιών που παρέχει ο vim με το keymap (δείτε
και προηγούμενο thread «mapping εντολών του vi» στα μέσα Δεκεμβρίου).

Το πρόβλημα μου είναι ότι ο vim θέτει ως εξ΄ ορισμού keymap για κάθε
αρχείο το ελληνικό, ενώ θα με βόλευε να ήταν το λατινικό.

Θέλω λοιπόν να τίθεται η iminsert ίση με 0 και η imsearch ίση με -1 για
κάθε αρχείο. Ψάχνοντας στο `:help mbyte_keymap` δε βλέπω εκεί κάποιο
φως.

Βάζοντας στο ~/.vimrc τις

set iminsert=0
set imsearch=-1

το μόνο που καταφέρνω φυσικά είναι να ισχύει αυτό για το πρώτο αρχείο
που φορτώνεται.

Δοκιμάζω με την autocmd. Στο ~/.vimrc

au BufNewFile,BufRead * set iminsert=0 imsearch=-1

ώστε να τα θέτει για κάθε αρχείο που ανοίγεται καθώς και για κάθε
καινούριο αρχείο. Δεν δουλεύει ούτε αυτό όμως.

Τι κάνω λάθος;

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.