BrowserSavesAll

Dimitris Kamenopoulos dkamen at otenet.gr
Thu Jan 15 16:38:13 EET 2004

On Tuesday 06 January 2004 10:23, A R wrote:
> Geia xara
> Mia erwthsh:
> yparxei kapoios fyllometrhths se linux periballon poy na mporei na swzei
> thn selida poy
> exei anoi3ei me ola ta systatika ths ('H estw me oles tis eikones)
> se ena monadiko arxeio (opws o MS Iexplorer .mht) ?

An valeis to paketo kdeaddons, 8a deis sto menou "Tools" tou Konqueror
thn epilogh "archive web page..." pou thn paketarei se ena arxeio .war
(ousiastika nomizw einai zip).Epishs o neos Konqueror (3.2) exei mia epilogh
"List all Links" pou sou emfanizei ola ta links mias selidas kai mporeis na ta
antigrapseis se kapoion katalogo (xrhsimo p.x. gia mia selida pou periexei
mono links se arxeia).