mbr erothsh

Harris Kosmidhs hkosmidi at hal.csd.auth.gr
Wed Jan 14 12:50:51 EET 2004

Exo mia erothsh sxetika me to MBR tou diskou.

Sto mhxanhma mou eixa 2 diskous. Enas XP kai o allos linux. Ola paizan mia
xara
ospou mia mera ligo prin ta xristougenna xtupaei o diskos me to linux
(oute apo to bios
de fainontan).
Ton bgazo kai meno me ta XP opou kai bgazo to lilo apo to mbr (fdisk /mbr
apo windows).

Meta tis giortes xtupaei kai o diskos me ta XP! Den 3ero ti akribos epa8e
pantos
ton disko apo live linux cd ton kano mount kanonika kai blepo ta arxeia
tou. Phga na tou
peraso XP pali, tipote (error loading operating system bgazei). Bazo
slackware,
pernao to lilo kanonika kai sto boot mou bgazei LI (apo to LILO) kai
kollaei.

Ypo8eto exei problhma to MBR tou diskou. Mporo na kano kati?

Thanks