Yast and Kernel 2.6 (Was: Kernel 2.6.0)

Marios Geo marios_hellas_23 at yahoo.gr
Tue Jan 13 18:13:31 EET 2004

Τελικά κατάφερα και bootαρισα το νέο πυρήνα, και όλα δείχνουν εντάξει. Όμως
δεν μπορώ να ρυθμίσω το σύστημα, καθώς δεν ξέρω χωρίς το yast τί να κάνω.
Αναλυτικά--
1)Δεν παίζει το DVD-R. Άλλαξα το link από sr0 σε hdd αλλά πάλι λέει ότι κάπου
πρέπει να αλλάξω το ide-scsi  σε ide-cdrom και να θέσω set =/ide-crom/hdx,
αλλά δεν ξέρω που
2)Δεν έχω ήχο
3)Δεν ξέρω που να ρυθμίσω την κάρτα δικτύου
4)Δεν μπαίνει ο driver της nvidia. Κάτι λέει για ένα .h
Γενικά πως γίνεται η ρύθμιση των συσκευών χωρίς τη βοήθεια του yast? Έψαξα
στο /etc/sysconfig αλλά δεν έβγαλα άκρη.