WEBMIN & sendmail configuration

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Mon Jan 12 16:04:03 EET 2004

Καλησπερα σε ολους/ολες,

Εδω και λιγες μερες χρησιμοποιω το WEBMIN για την διαχειριση
apache & sendmail σε ενα slackware 9.1 συστημα.

Εχω την εξης απορια. Ενω εχω βαλει στο /usr/src/sendmail ολα
τα source του sendmail το webmin μου ζηταει το Sendmail M4 base directory
και το Full path to M4 config file. Εχω κανει απειρους συνδυασμους οπως
/usr/src/sendmail/makemap και /usr/src/sendmail/cf/cf αλλα δεν!
Μπορει καποιος να με βοηθησει? Τι πρεπει να βαλω στα αναλογα κουτακια?

Ευχαριστω
Βασιλειου Σπυρος