Kernel 2.6.0

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Jan 10 12:08:08 EET 2004

Στις Παρ 09 Ιαν 2004 8:53 μμ, ο/η Marios Geo έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους,
> Προσπαθώ να κάνω compile τον νέο πυρήνα, αλλά έχω κάτι προβληματάκια. Την
> πρώτη φορά, ενώ έγινε το bzImage, το bootάρισα, και ενώ το σύστημα έδειχνε
> ότι δούλευε δεν φαινόταν τίποτα στην οθόνη. Δηλαδή έκανε login, shutdown
> κτλ, αλλά όλα στα τυφλά. Τώρα είναι η δεύτερη απόπειρα που κάνω. Έκανα make
> xconfig, χρησιμοποίησα τα .config αρχείο που είχα από τον πυρήνα 2.4 και
> χωρίς καμία άλλη αλλαγή έκανα make bzImage. Μετά έκανα make modules  και
> όλα τελείωσαν κανονικά. Να σημειώσω ότι όλα αυτά έχουν γίνει στο home
> [...]

Μία πρόχειρη συμβουλή: Το configuration του 2.6.χ δεν είναι "συμβατό" με τα
2.4. Αυτό σημαίνει οτι αρκετά configuration options έχουν αλλάξει όνομα ή
έχουν προστεθεί στο 2.6
Έτσι, ο καλύτερος τρόπος είναι να αντιγράψεις το 2.4 και μετά να πάς (προτιμώ
το menuconfig) και να *διορθώσεις* το configuration.
Στο 2.6.0 η υποστήριξη για το πληκτρολόγιο και το ποντίκι ελέγχονται από το
config (input devices), εκτός των αλλων..

Επίσης, απ' ό,τι κατάλαβα αντικατέστησες το vmlinuz με το καινούριο. Είναι
καλύτερα (αν κάνεις βέβαια compile από το ίδιο μηχάνημα) για κάθε νέο kernel
να κάνεις 'make install', που θα βάλει μόνο του το vmlinuz-2.y.z στο /boot.
Με αυτόν τον τρόπο κρατάς και όλα τα παλιότερα kernels που είχες, ώστε να
μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις αν το νέο δεν δουλέψει.