vi vs CPU usage

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Wed Jan 7 19:18:22 EET 2004

Καλησπέρα,
Από τον vim  FAQ
32.9. When I kill the xterm running Vim, the Vim process continues to run
      and takes up a lot of CPU (99%) time. Why is this happening?

When Vim is built with support for Python interface, you will have this
problem. This is a known problem with the python thread library and Vim.  To
solve this problem, use a Vim binary built without the Python interface.

For more information, read

    :help +python
    :help python

Παύλος

On Wed, 7 Jan 2004 03:13:38 +0200 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>
wrote:

>  > telika einai logiko to vi na exei CPU usage 100 otan den kleisei me to
>  > sosto tropo?
>
>  Και ναι και όχι.
>
>  Ναι γιατί σίγουρα υπάρχει τρόπος να εξηγήσεις αυτή τη συμπεριφορά με
>  λογικά κριτήρια, όπως π.χ. "συμβαίνει επειδή στην τάδε γραμμή κώδικα η
>  συγκεκριμένη υλοποίηση του VI δεν ελέγχει σωστά την τιμή επιστροφής του
>  δείνα system call ή library function, και μπαίνει σε ένα ατέρμονο βρόχο
>  γρήγορων επαναλήψεων μιας αποτυχημένης προσπάθειας να διαβάσει από το
>  ανύπαρκτο (πλέον) τερματικό του".
>
>  Όχι, γιατί η παραπάνω συμπεριφορά είναι bug και πρέπει να διορθωθεί :P
>
>  - Γιώργος
>

>  --

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life