Kernel 2.6 and NetMod USB

George Floros floros74 at panafonet.gr
Sat Feb 28 22:10:46 EET 2004

>Το έχω καταφέρει:
>Βρήκα το device για το modem στην /dev/usb/tty/xx (αν θυμάμαι καλά). Σίγουρα
>κάτω από /dev/usb/..
>Ένα πρόβλημα που είχα ήταν οτι το kppp ήθελε να "φτιάξει" ένα αρχείο lock
>στο /var/lock/XXX όπου το ΧΧΧ ήταν το path του modem κάτω από το /dev/ .
>Έτσι, έπρεπε το netmod να έχει entry στο /dev/ και όχι σε κάποιο dir κάτω από
>το /dev.
>Άρα, αναγκάστηκα να κάνω 'ln -s /dev/usb/xxxx /dev/modem' και να βάλω το kppp
>να μιλάει με το /dev/modem .
> [...]
Σωστος. Για την ιστορια ειναι /dev/usb/ttyUSB0. Σβηνουμε το παλιο λινκ,
κανουμε mknod /dev/usb/ttyUSB0 c 166 0  και μετα το symlink για τον
KPPP. Εχω την εντυπωση ομως οτι δεν χρειαζεται απλα ζορισε λιγο το KPPP
επειδη δεν φαινεται να παιρνει με την μια την αλλαγη του modem .Θα
στειλω κανα mail στην Intracom να κανουν update το manual τους που ειναι
κολλημενο στο 2.2 :-)