greek linux pages

George Andreou georgea at her.forthnet.gr
Sat Feb 28 19:12:33 EET 2004

zakinthinos at freemail.gr wrote:

>στην παρακατω διευθηνση θα βρειτε καταλογο σελιδων με πληροφοριες
>για λινουξ στα ελληνικα, αρκετα χρησιμο για την παραπομπη καποιου αρχαριου
>εαν δεν εχετε ωρα να τον βοηθησετε προσωπικα
>
>ναι θελει καποιο update και ισως λιγο ξεκαθαρισμα...
>
>http://www.techteam.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=7234
>

>____________________________________________________________________
>http://www.freemail.gr - δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
>http://www.freemail.gr - free email service for the Greek-speaking.

Πράγματι, η διεύθυνση (με ύψιλον) περιλαμβάνει μια λίστα με 264 (!)
δεσμούς σε ιστοσελίδες και ftp διακομιστές σχετικές με Linux. Χρήσιμη
για παραπομπή κάποιου αρχάριου όμως ΔΕΝ είναι.

Αφού μπήκες στον κόπο να συγκεντρώσεις αυτά τα links, γράψε μια
περιγραφή δίπλα από την κάθε διεύθυνση για το τι υπάρχει εκεί και τότε
ΊΣΩΣ ένας νέος αρχάριος συνάδελφος λινουξάς φιλοτιμηθεί να ψάξει την
πληροφορία που δε μπορούμε να του δώσουμε εμείς.

Τότε ΊΣΩΣ να εκτιμήσω και εγώ και οι υπόλοιποι, που πιστεύω άθελά σου
μας προσβάλλεις λέγοντας "εαν δεν εχετε ωρα να τον βοηθησετε προσωπικα"
(χωρίς τόνους), την προσπάθειά σου αυτή.

Γίναμε όλοι μέλη αυτής της λίστας με πρόθεση να βοηθάμε οποιοδήποτε
χρειάζεται τη βοήθεια ή/και την εμπειρία μας και το κάνουμε αυτό
αφιλοκερδώς, ξεκλέβοντας από τον ελεύθερο χρόνο μας.

Κατά συνέπεια, μη σταματάτε να ρωτάτε παιδιά ;-Ρ

Καληνύχτα.

--
George Andreou
Undergraduate Student of Applied Mathematics
gbandreo at tem.uoc.gr