Kernel 2.6 and NetMod via USB

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Feb 28 10:55:37 EET 2004

Στις Παρ 27 Φεβ 2004 3:45 μμ, ο/η George Floros έγραψε:
> Συγνωμη αν καποιος το εχει ξαναρωτησει αυτο αλλα το search μου εβγαλε
> κανα εκατομμυριο hits για το NetMod :-)  . Exω to κερνελ 2.6  , το  USB
> mouse  και ο printer δουλευουν χωρις προβλημα αλλα το NetMod ειναι
> missing in action. To LED του USB ειναι ανοιχτο στην συσκευη , γινεται
> autodetect στο boot ,

>  o driver το αναγνωριζει και το καταχωρει στο /sys ΑΛΛΑ οταν το ψαχνω
> στον ΚΡΡΡ σαν /dev/ττυACM0 δεν τρεχει τιποτα. :-(
>
> Εχει κανει κανεις αυτην την ....συσκευη να δουλεψει μεσω USB?
> Υποψιαζομαι οτι κατι αλλαξε ειτε με την μεταφορα απο το /proc στο /sys
> [...]

Το έχω καταφέρει:
Βρήκα το device για το modem στην /dev/usb/tty/xx (αν θυμάμαι καλά). Σίγουρα
κάτω από /dev/usb/..
Ένα πρόβλημα που είχα ήταν οτι το kppp ήθελε να "φτιάξει" ένα αρχείο lock
στο /var/lock/XXX όπου το ΧΧΧ ήταν το path του modem κάτω από το /dev/ .
Έτσι, έπρεπε το netmod να έχει entry στο /dev/ και όχι σε κάποιο dir κάτω από
το /dev.
Άρα, αναγκάστηκα να κάνω 'ln -s /dev/usb/xxxx /dev/modem' και να βάλω το kppp
να μιλάει με το /dev/modem .
Κανονικά αυτά έπρεπε να τα κάνει όλα κάποιο hotplug script.