Αυτόματο κλείσιμο οθόνης μετά το shutdown

Χατζόπουλος Κωστής threeway666 at yahoo.gr
Wed Feb 25 16:32:28 EET 2004

Michael Iatrou wrote:

> Αν δεν απατώμαι, όλες οι Energy Saving, TCO Δείνα, μέχρι_και_μια_δεκαετία_πριν
> οθόνες, όταν δεν έχουν στην είσοδο τους σήμα, περνάνε σε stand by (low power
> consumption) mode χωρίς να χρειάζεται κάτι επιπλέον στον kernel. Θέλεις κάτι
> παραπάνω από αυτό;

ΟΚ.. Τότε γιατί μετά το 'shutdown -r now' η οθόνη μου συνεχίζει να
παίρνει σήμα; Δεν είναι παλαιότερη από 2~3 χρόνια. Τέλος πάντων... αλλά
στα windows κλείνει (δεν περίμενα να το πω ποτέ αυτό...) όπως και με
άλλες διανομές linux (τώρα έχω Gentoo 1.4). Είμαι σίγουρος πως άμα
ενεργοποιήσω τον apmd θα κλείσει...