τι ζηταει

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Mon Feb 23 16:42:25 EET 2004

O/H dimitris makarigakis έγραψε:
> Γεια σας, εχω εγκαταστησει το mandrake 9.2 και οταν
> προσπαθω να κανω εγκατασταση καποιων προγραμματων και
> μου βγαζει το παρακατω μυνημα.sorry the following
> packages cant be selected: xmule-1.6.1-plf.i586 {λογω
> μη ικανοποιησης libwx_gtk2-2.4.so.0} εχω ψαξει και στα
> 3 cd της διανομης αλλα τιποτα.μηπως εχει κανεις κατι
> σχετικο.ευχαριστω Μακαριγακης Δημητρης.

προσπάθησε να κάνεις εγκατάσταση με το πακέτο urpmi

π.χ. urpmi xmule
και δες τα αποτελέσματα

Επίσης μπορείς να το ψάξεις με το rpmdrake όταν αναζητάς αρχείο και όχι
πρόγραμμα.

εάν και πάλι δεν μπορέσεις να το βρεις ψάξε στο rpmfind.net

Το μήνυμα που σου βγάζει είναι ότι χρειάζεται το παραπάνω αρχείο το
οποίο είναι ένα object και όχι ένα πρόγραμμα - αλλά ένα αρχείο από εάν
πρόγραμμα.