kernel 2.6.3

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Feb 20 22:00:03 EET 2004

O/H P. Christeas έγραψε:
> Στις Παρ 20 Φεβ 2004 8:36 πμ, ο/η "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)"
> έγραψε:

> Έχω τρέξει αρκετές εκδόσεις του lilo, σε διάφορα μηχανήματα. Συνήθως όταν δεν
> είναι σίγουρο οτι θα τρέξει, βγάζει κάποιο μήνυμα λάθους.. Προσπαθώ να θυμηθώ
> τις 1-2 περιπτώσεις που είχε πρόβλημα και δεν με προειδοποίησε.
> Τώρα που ξαναδιαβάζω το πρώτο σου μήνυμα, έχω μια άλλη απορία.
> Εννοείς οτι έδειξε
> ή οτι 'έσβησε' η οθόνη μόλις ξεκίνησε ο kernel;
> Στη δεύτερη περίπτωση μπορεί να φταίει το framebuffer..

Εκκινώ το σύστημα.
Περνάει από το bios επιτυχώς και αρχίζει και διαβάζει το lilo.
To lilo ξεκινάει από τον δίσκο (10GB - atapi) δηλαδή το lilo ξεκινάει
από το /dev/hda και μου εμφανίζει 2 επιλογές. Η μία είναι το linux με
τον default πυρήνα από την διανομή mandrake και την επιλογή 263 από την
εγκατάσταση του kernel 2.6.3
Στην συνέχεια και με ένα εύλογο διάστημα των 5 δευτερολέπτων ξεκινάει η
default επιλογή στο linux 263.

ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ

Ακούω τον δίσκο να παίζει και γενικότερα τον πολύ γνώριμο ήχο ότι όλα
πάνε καλά όταν φορτώνεται ένα λειτουργικό. Συνεχίζει η μαύρη οθόνη.
To pc έχει κάρτα δικτύου.
Προσπαθώ από το lan να κάνω ping => timeout που μου λέει εεεεε κάτι δεν
πάει καλά. Το σβήνω βίαια.

Εκκινώ το σύστημα με την παλιά επιλογή της διανομής.

ΠΑΛΙ ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ

κάτι που δεν το είχα παρατηρήσει.
Μπαίνω με ένα livecd (knoppix) και αφού κάνω
mount -o rw /dev/hda1 /mnt/hda1
εκτελώ μετά την εντολή
chroot /mnt/hda1

Πληκτρολογώ lilo -q
Όλα καλά
κάνω vi /etc/lilo.conf
συγκρίνω με το άλλο pc
Όλα καλά.
Βάζω νέα δισκέτα γράφω lilo -b /dev/fd0
Όλα καλά.

Κάνω επανεκκίνηση
ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ

Δεν λέω ότι είμαι guru αλλά θέλω να πιστεύω ότι τα απλά πράγματα τα
κατανοώ στο linux (θέλει κουβέντα η λέξη "απλά" - δεκτόν)

Ακούω γνώμες και συμβουλές.