kernel 2.6.3

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Feb 20 17:50:31 EET 2004

Στις Παρ 20 Φεβ 2004 8:36 πμ, ο/η "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)"
έγραψε:
> O/H P. Christeas έγραψε:
>  > Κλασική περίπτωση βλάβης (tm)
>  > ΠΑΝΤΑ όταν αλλάζεις αρχεία στο /boot πρέπει να *τρέχεις* και το lilo
>  > # lilo
>  > ..
>
> Φυσικά και έτρεξα το lilo
>
>  > Αν τώρα κάνεις το λάθος να μπερδέψεις τα images, πρέπει να ξεκινήσεις
>
> ένα
>
>  > linux σύστημα από CD, bootable flopply ή ό,τι έχεις ευχαρίστηση, να
>
> βγάλεις
>
>  > ένα root prompt που να βλέπει τον σκληρό σου και να έχει mounted το /
> [...]

Έχω τρέξει αρκετές εκδόσεις του lilo, σε διάφορα μηχανήματα. Συνήθως όταν δεν
είναι σίγουρο οτι θα τρέξει, βγάζει κάποιο μήνυμα λάθους.. Προσπαθώ να θυμηθώ
τις 1-2 περιπτώσεις που είχε πρόβλημα και δεν με προειδοποίησε.
Τώρα που ξαναδιαβάζω το πρώτο σου μήνυμα, έχω μια άλλη απορία.
Εννοείς οτι έδειξε
ή οτι 'έσβησε' η οθόνη μόλις ξεκίνησε ο kernel;
Στη δεύτερη περίπτωση μπορεί να φταίει το framebuffer..