boot from usd disk

"Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)" ebalaskas at edu.teiath.gr
Fri Feb 20 08:41:46 EET 2004

O/H Kefalas Apostolos έγραψε:

> Αυτό συνήθως είναι λάθος γεωμετρία του δίσκου. Δηλαδή άλλο δίσκο περίμενε να
> βρεί το lilo κι άλλο βρίσκει!!!

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά στην πράξη τι μπορώ να κάνω;
Έφτιαξα 3 διαφορετικές δισκέτες και οι 3 το ίδιο λάθος.

Ξεκινάω με livecd κάνω chroot και όλα βλέπω να παίζουν εντάξει.

Το ίδιο έχω κάνει σε αρκετά partition (έχω κανά 2-3 partition και όταν
θέλω κάτι να τεστάρω δουλεύω στο ένα και εάν όλα τα κάνω μ.... και λάθος
  τότε ξανααντιγράφο πάνω του το αρχικό.