ethernet collisions

basilis bts at the.forthnet.gr
Fri Feb 20 01:40:23 EET 2004

Hello linux-greek-users,

   Kάνω  το  λίνουξ  μου  fileserver  στο  δίκτυο στο σπίτι μου, οπότε
αντιγράφω  τον 120άρη δίσκο των xp μου στον καινούριο 160άρη που έβαλα
στο λίνουξ μου. Την αντιγραφή την κάνω μέσω samba. Η κάρτα δικτύου που
χρησιμοποιώ  είναι  μία  4απλή  (tulip  -  dec  chipset)  με  ταχύτητα
μεταφοράς περίπου 55 mbps.

   Ρίξτε μια ματιά στο αποτέλεσμα ενός ifconfig:

eth0      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:00:BC:11:55:A3

          UP BROADCAST RUNNING MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          collisions:2533648 txqueuelen:1000
          RX bytes:3874200547 (3.6 GiB)  TX bytes:402186838 (383.5 MiB)
          Interrupt:7 Base address:0xb800

   Μου  κάνουν εντύπωση τα εξής πράγματα:

1)  μου  δείχνει  πολύ  λιγότερα  Rx bytes από όσα πραγματικά μετέφερα
(είχα μεταφέρει πάνω από 10 γίγα εκείνη τη στιγμή).

2)  Και το σημαντικότερο: έχω πάρα πολλά collisions. Είναι φυσιολογικό
αυτό?  Αν  όχι,  γιατί  συμβαίνει  αυτό?  Τι  μπορώ να κάνω, για να τα
περιορίσω?

   Aααα, ξέχασα να πω ότι οι δύο υπολογιστές συνδέονται μέσω switch.

--
Best regards,
 basilis                          mailto:bts at the.forthnet.gr