kernel 2.6.3

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Feb 20 00:47:29 EET 2004

Στις Πεμ 19 Φεβ 2004 12:25 μμ, ο/η "Μπαλάσκας Ευάγγελος (Balaskas Euaggelos)"
έγραψε:
> Με χαρά σας ανακοινώνω ότι έκανα compilation το kernel 2.6.3 (18/2/2004)
> και δεν είχα κανένα πρόβλημα σε ένα παλίο μηχάνημα PII (300MHz) με 128ΜΒ
>   RAM και 256ΜΒ swap.
>
> Το os είναι mandrake (σαν διανομή). H επιλογή στο boot είναι με lilo
> (μία επιλογή 5 sec χρόνος). Έτσι με την ολοκλήρωση του compilation του
> πυρήνα δημιουργήθηκε μία ακόμα εγγραφή "263" στο lilo.
>
> Τελικά όταν έγινε η πρώτη επανεκκίνηση μετά την επιλογή του πυρήνα ΜΑΥΡΗ
>   οθόνη!!! Και πλέον δεν παίζει καμία επιλογή στο lilo, ούτε ο παλιός -
> ούτε ο νέος πυρήνας. Καλό εεεεεεε

> [...]

Κλασική περίπτωση βλάβης (tm)
ΠΑΝΤΑ όταν αλλάζεις αρχεία στο /boot πρέπει να *τρέχεις* και το lilo
# lilo
..

Αν τώρα κάνεις το λάθος να μπερδέψεις τα images, πρέπει να ξεκινήσεις ένα
linux σύστημα από CD, bootable flopply ή ό,τι έχεις ευχαρίστηση, να βγάλεις
ένα root prompt που να βλέπει τον σκληρό σου και να έχει mounted το /
partition σου και από εκεί να τρέξεις το lilo

[cd sys] # lilo -c /alt_mount_of_disk/etc/lilo.conf

Παίζω και εγώ με 2.6.3, απροβλημάτιστα σε Mdk 10.0b. Ακόμα δεν το έβαλα στην
κονσόλα μου (το 2ο box, τρέχει 2.6.2). Έφτιαξα και το nvidia module..