migrate from 40 to 80gb h/d

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Feb 17 03:42:34 EET 2004

Mario Saturno wrote:

> auto den tha borouse na gini kai dd? As poume oti benei me livecd
> kai kanei "dd if=/dev/hda of=/dev/hdb"? (erwtisi, engkiklopedikou
> periexomenou) :P

Exw thn ypopsia.... Oti ayto pou les kolaei sto 8ema ths geometrias tou
diskou. Diaforetikos diskos diaforetikh geometria.. se diaforetikes
8eseis ka8ete to ka8e ti... kai endexete otan paei na diabasei to x
pragma na to brei sthn y 8esh anti sthn z kai telika na sou petajei ena
oreotato kernel panic na to eyxaristi8eis. Pantos afou etsi ki alios
8elei na kanei kai resize.... (pisteyw toulaxiston) twn partition....

Akoma kai na doulebe h aplh sketh dd.... ta partition 8a eitan idiou
mege8ous. Den 8a mporouses na alajeis to mege8os tous me tipota. 8-)

Sidhropoulos A8anasios
msx