USB kai 2.6.2

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Mon Feb 16 18:58:44 EET 2004

Χαιρετώ,

Έχω κάποια μικροπροβληματάκια με τον 2.6.2 και συσκευές usb.
Συγκεκριμένα:

α) ο (usb) εκτυπωτής δεν παίζει. Πρέπει να φορτώσω χειροκίνητα το usblp
(μικρό το κακό). Τι πρέπει να βάλω στο modprobe.conf για να φορτώνεται
το module αυτόματα;
β) το usb flash disk δεν παίζει (κολλάει στο mount με error:
sda:end_request: I/O error, dev sda, sector 256000
Buffer I/O error on device sda, logical block 256000). Παλι από μόνο του
δεν το βρίσκει καθόλου. Πρέπει να φορτώσω το usb-storage χειροκίητα,
οπότε το βρίσκει μεν όταν πάω να το κάνω mount αλλά πετάει το παραπάνω
λάθος. Μήπως πρέπει να φορτώσω και τίποτα άλλο;

[γενικά]: προς το παρόν έχω τα ehci-hcd, ohci-hcd, uhci-hcd όλα σαν
modules. Χρειάζονατι και τα τρία (νομίζω τα δύο τελευταία κάνουν την
ίδια δουλειά);

Η "πείρα" μου μου λέει ότι κάτι έχω ξεχάσει στο configure. Στείλτε και
κανα .config να δω τι μου λείπει...

Tom.

--
Klein bottle for sale... inquire within.