Προβλήματα εγκατάστασης

Stelios Asmargianakis linux at climbincrete.com
Mon Feb 16 00:35:29 EET 2004

Αν περιμένεις να σου γράψει κανείς βήμα βήμα πως γίνεται η εγκατάσταση σφύρα μου.....Κάνε ένα search στο google διάβασε και τις οδηγίες της διανομής σου απο την επίσημη ιστοσελίδα και είσαι έτοιμος.Δεν είναι εφικτό να σου πει κάποιος βήμα βήμα πως γίνεται μιας και χρειάζεται και μπόλικες πληροφορίες και χρόνο που συνήθως δεν υπάρχει.

On Sunday 15 February 2004 7:45 pm, Αλέξανδρος Παπαϊωάννου wrote:> έχω στον υπολογιστή μου δυο σκληρούς δίσκους, τον C και τον
-- Stelios Asmargianakiswww.climbincrete.comwww.e-inspiration.co.uk101 Arundel AvenueL17 2ATLiverpool,UK