Αρχεία Φαντάσματα

Dimitris Bourekas bourekasd at b-online.gr
Sun Feb 15 18:12:38 EET 2004

καλησπέρα

είμαι εντελώς αρχάριος στο Linux και παρόλο που με έχει ενθουσιάσει σαν
λειτουργικό μου παρουσιάζει προβλήματα .

Έχω εγκαταστήσει στο H/Y το Linux Suse 9 και το πρόβλημα που
αντιμετωπίζω είναι ότι δεν μου εμφανίζονται οι φάκελοι και τα αρχεία
όπου έχουν όνομα σε ελληνικά σε desktop. Δεν μου εμφανίζονται καθόλου
σαν μην υπάρχουν ούτε όνομα ούτε εικονίδιο είναι σαν να μην υπάρχουν

Σχετικά με όλα τα αλλά αρχεία με ονόματα με αγγλικούς χαρακτήρες τα
βλέπει κανονικά

Ευχαριστώ για το χρόνο σας που διαβάσατε το μήνυμα μου και ελπίζω να
μπορείτε να με βοηθήσετε στο πρόβλημα μου και αν γίνεται όσο πιο
αναλυτικά γιατί είμαι πολλή αρχάριος σε linux

Ευχαριστώ