No subject

Dimitris casperg at freemail.gr
Sun Feb 15 13:50:05 EET 2004

Παιδία καλησπέρα

Με χαρά ανακάλυψα αυτή την λίστα με σκοπώ να βοηθάει τους αρχάριους χρηστές του Linux και σαν ένα αρχάριος Χρηστής θα θελα να σας ρωτήσω σκετικα με ένα πρόβλημα oπου αντιμετωπίζω με το Linux
Έχω εγκαταστήσει στο H/Y το Linux Suse 9.1 και το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι δεν μου εμφανίζονται οι φάκελοι και τα αρχεία όπου έχουν όνομα σε ελληνικά .
Ευχαριστώ για το χρόνο σας που διαβάσατε το μήνυμα μου και ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε στο πρόβλημα μου .