Hewlett packard 712/60

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Feb 14 15:32:23 EET 2004

 > Παιδιά συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις το τελευταίο διάστημα.
 > Έπεσε στα χέρια μου ένα HP MODEL 712/60. Από ότι ξέρω είναι πλατφόρμα HP-UX με
 > 64 MB RAm, CPU 60 MHZ scsi δίσκο. Δυστηχώς είναι σεταρισμένο να ψάχνει
 > services από το δίκτυο και ουσιαστικά δεν μπορώ να το bootαρο. Από bios είδα
 > ότι μπορεί να bootaρει από scsi cdrom ή lan. Scsi cd rom δεν έχω, αλλά τι θα
 > μπορούσα να κάνω για να το bootaro από lan? Δηλαδή να του βάλω κάποια διανομη
 > linux (debian?) για HP-UX. Έχει ασχοληθεί κανεις?

Όχι με HP μηχανήματα συγκεκριμένα, αλλά σε SPARC τουλάχιστο, αυτό
γίνεται ξεκινώντας το installation image μέσω rarp και tftp. Το Debian
παρέχει ήδη κατάλληλα images, δες π.χ. εδώ [1]:

http://ftp.uk.debian.org/debian/dists/Debian3.0r2/main/disks-hppa/current/

και διάβασε το doc/install.en.txt, section 11.2.3.1. Μόλις
εγκαταστήσεις το base system απο το lifimage συνεχίζεις με aptitude ή
dselect (κλπ κλπ), κατεβάζοντας τα υπόλοιπα πακέτα απο κάποιο ftp server.

Τελικά όμως ίσως να σου φανεί πιο εύκολο να βρεις ενα παλιό scsi cdrom :)

[1] Υποθέτοντας οτι η αρχιτεκτονική είναι hppa!

Rgds,
/-sb.