Ðñüâëçìá ìå ôï Acrobat Read

Georgios E. Kylafas gkyla at central.ntua.gr
Sat Feb 14 01:30:42 EET 2004

On Friday 13 February 2004 23:13, rotary wrote:> Κατέβασα το Acrobat Reader για Linux αλλά δεν καταφέρνω να το εγκαταστήσω.> Λαμβάνω τα εξής από την κονσόλα>> Please type "accept" to accept the terms and conditions license agreement;> Type "decline" to exit. accept> This installation requires 25MB of free disk space.> Enter installation directory for Acrobat 5.0.8 [/usr/local/Acrobat5]> /usr/local/Acrobat5> Directory "/usr/local/Acrobat5" does not exist.> Do you want to create it now? [y] y> mkdir: cannot create directory `/usr/local/Acrobat5': Permission denied> ERROR: Cannot make directory "/usr/local/Acrobat5".
Για να δημιουργήσεις έναν κατάλογο κάτω από το /usr/local θα πρέπει να είσαιroot, αλλά από ό,τι φαίνεται παρακάτω προσπαθείς ως χρήστης leonidas.
> Enter installation directory for Acrobat 5.0.8 [/usr/local/Acrobat5]> /home/leonidas/Acrobat5> Directory "/home/leonidas/Acrobat5" does not exist.> Do you want to create it now? [y] y> Installing platform independent files ... Done> Installing platform dependent files ... Done> ./INSTALL: line 219: ed: command not found
Αυτό που σου λέει εδώ είναι ότι σου χρειάζεται το πρόγραμμα ed για ναεγκαταστήσεις το Acrobat Reader. Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχουν τα rpms του στοCD του Mandrake κάπου -- αν υποθέσουμε ότι εγκατέστησες το Mandrake από CD, έτσι δεν είναι;
Μια που το ed είναι βασικό πρόγραμμα για το σύστημα - αν και αμφιβάλλω αν θατο χρησιμοποιήσεις ποτέ εσύ ο ίδιος, όπως κι εγώ - υποψιάζομαι ότι μπορεί νασου λείπουν και άλλα τέτοια προγράμματα. Αν σου βγάλει κανένα παρόμοιο μήνυμαλάθους (δηλ. command not found), εγκατέστησέ τα/το κι αυτά/αυτό.
> ERROR installing /home/leonidas/Acrobat5/bin/acroread>> Του αλλάζω το προκαθορισμένο directory και ενώ συνεχίζει κανονικά την> εγκατασταση, στην συνέχεια παρουσιάζει σφάλμα τι μπορεί να φταίει?> Έχω Mandrake 9.0 και KDE 3.0
Παρόλα αυτά, βλέπω (στους headers) ότι χρησιμοποίησες το Outlook Express 6 γιανα στείλεις το μήνυμά σου στη λίστα. Όχι ότι έχω κανένα πρόβλημα με αυτό, απλάαν αναρωτιέσαι γιατί το θέμα στα μηνύματα αυτού του thread παρουσιάζει αυτούςτους περίεργους χαρακτήρες αντί για τους ελληνικούς που έγραψες, το Outlookείναι ο υπεύθυνος.
-- Georgios E. Kylafas