Fwd: KDE 3.2 προβλήματα

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Thu Feb 12 14:08:55 EET 2004

On Thu, 12 Feb 2004, marios wrote:

> Και τώρα που το ξαναβλέπω δεν έχω καθόλου ήχο. Το xmms δεν παίζει καθόλου και
> κολλάει. Ούτε ήχος ούτε τίποτα. Από το yast, όταν κάνω test sound δεν
> ακούγεται τίποτα. Όμως το kradio παίζει!!!!
> Από κονσολά όταν κάνω play xxx.mp3 δεν ακούγεται τίποτα. Να ξαναπώ ότι πριν το
> kde 3.2 όλα ήταν εντάξει.
> Τέλος στον login manager δεν υπάρχει το GNOME.
> Τι φταίει?

Ισως να μην έκανες κάποια βήματα της εγκατάστασης. Δές στις λίστες της
SuSE για το KDE (suse-kde). Π.χ πρέπει από ότι θυμάμαι να σβήσεις πριν ta
/tmp/kde-USERNAME κτλ. Πάντως να ξέρεις ότι θα έχεις προβλήματα με το
KDE-3.2 εφόσον (από ότι ξέρω) αυτά τα RPM δεν υποστηρίζονται και δεν είναι
πλήρως "κομμένα-και-ραμμένα" για SuSE. Στο 9.1 θα υπάρχει πλήρης
υποστήριξη για το 3.2.