Πρόβλημα στο directory με τις γραμματοσειρές του προγράμματος Κοραής

Konstantinos Kopanias kkopanias at web.de
Thu Feb 12 00:29:46 EET 2004

Αγαπητέ κε. Λένη,

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.
Το πρόβλημα που αναφέρατε δεν το είχα εντοπίσει.
Θα σκεφθώ κάποια λύση, αν και μάλλον δε θα είναι αρκετά απλό. Η Java
χρησιμοποιεί τις γραμματοσειρές που είναι εγκατεστημένες σε κάποιο
directory προδηλωμένο από το λειτουργικό σύστημα:

GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment().getAvailableFontFamilyNames();

Για να λυθεί το πρόβλημα πρέπει να αλλάξω το configuration αρχείο για
τις γραμματοσειρές της Java και δεν είναι απλή δουλειά.

Τις επόμενες δύο εβδομάδες είναι αδύνατο να ασχοληθώ με αυτό, λόγω
φόρτου εργασίας, μέσα στο πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου όμως θα το φτιάξω.

Λαμβάνω το θάρρος να στείλω την επιστολή σας στο
linux-greek-users at lists.hellug.gr ώστε να την δει και όποιος άλλος
αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Κωνσταντίνος Κοπανιάς